Zäta75: med tanke på att vi måste ersätta Dahlén så har jag svårt att se att vi kommer pröjsa två målvaker 200-250+ tyvärr. Hade hellre sett Juel men faktum är att JJ har ett år till.
Gott med vinst igår, härligt att ha mina fötter i Sverige igen så man kan börja se matcherna!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Gott med vinst igår, härligt att ha mina fötter i Sverige igen så man kan börja se matcherna!