1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2968286

Sv: Silly Season 2026-27
Karlsson74: om HV åker ut kanske Jonathan Ang skulle vara något? Bra ålder, satt 15 kassar i ett uselt HV71 och tycker han driver på bra när man ser honom. Signade ju 3 år med HV nyligen så förutsätter väl att de ryker i vår ifall det skulle kunna bli av.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2026-27
jk: nu tror jag visserligen inte alls att HV åker ur ..men vem vet? Skullle det hända så skulle man inte direkt bli jätteledsen om man nypit Ang..ingen 100% ersättare till Dahlen dock eftersom det blir omöjligt...Det har ju annars pratats om att det blir två ersättare till Dahlen .. så blir t ex Ang en del av dessa två.. så absolut ..

Sv: Silly Season 2026-27
jk: Han vore ett bra alternativ. Det ryktas att Lyytinen återkommer nästa år men bara rykten:

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...