J.J är en stabil backup, just nu har vi en grym 1a målvakt som haft lite oflyt i inledningen med tveksam matchning, nästa säsong kan vi stå där med 2 backup keeprar ala budget lösning. Skulle kännas fräscht att värva en ung lovande målvakt som har det bästa framför sig istället för en trött värvning som Myrenberg.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Skulle kännas fräscht att värva en ung lovande målvakt som har det bästa framför sig istället för en trött värvning som Myrenberg.