Zäta75: Undrar hur många poäng som krävs för kvartsfinal.
Vad tror ni krävs för att inte spela play out? Exempelvis för LHC, Öret etc Det är ju 17 matcher kvar.
Om man kollar på lagen runt play out så är ju HV och Leksand inte långt ifrån no mans land. Samtidigt verkar Öret och LHC hyffsat bra på att behålla avståndet.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Vad tror ni krävs för att inte spela play out? Exempelvis för LHC, Öret etc Det är ju 17 matcher kvar.
Om man kollar på lagen runt play out så är ju HV och Leksand inte långt ifrån no mans land. Samtidigt verkar Öret och LHC hyffsat bra på att behålla avståndet.