1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2968530

Sv: Apropå nånting...
jk: Ja såg den där tidigare idag! Gillade den här med. Angående EP som fått sig lite skopa mellanåt.

"Jag gillar även hur Pettersson tar ett stort ansvar över hela banan vilket han sällan får beröm för."

Jag erkänner att jag tidigare säsonger varit rätt hård på just EP själv. Men jag spånade däremot på att han skulle passa bättre som center. Sen så småningom så testade man ju att sätta honom där. Tycker han kommit mer till sin rätt nu, än när han var vinge och inte riktigt hittade sin identitet som spelare.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: hade gärna sett heikkinen få lite uppmärksamhet med 2st gwg förra veckan o 3 mål totalt. samt viktig kugge i en kedja som vaknat till liv o gett timrå möjlighet att kunna kalla sig effektiva för första gången en längre period denna säsong 😂

allt detta också medan han rollspelar pirat efter en incident som kunde skadat honom synen på ena ögat

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...