Zäta75: Ja stor risk att Levinsson blir av med sin plats. Måste ju bara tycka synd om killen som precis börjat komma in i SHL-tempot och sedan blir skadad (förhoppningsvis bara 2 veckor). Hela kedjan med de tre mest utskällda värvningarna började ju se ut som riktiga fynd värvningar. Så som Linus avslutade JVM visar han ju att han ska upp i hierarkin... men rätt vad det är så är väl Lander eller EP14 skadade och istället för ett lyxproblem har vi nödlösningar
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...