1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615016 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2968705

Sv: Apropå nånting...
7p upp till plats 4
7p ner till plats 12.

Ingen serielunk här inte.. Några vinster till, helst med lite marginal så att vi kan slipa till målskillnaden.

Jag tycker vi siktar på plats 4 & slår ut Plastsjö i kvart, det förtjänar vi! :)

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Gooode: Jag tar Växjö i kvarten alla dagar i veckan! Men ska vi slå ut dem så behöver vi minst lika bra målvaktspel som dem, minst lika äckligt disciplinerat försvarsspel som dem och en Jonte Dahlén i storm form som kan göra skillnad i PP.
Växjö har en del klasspelare men nån Dahlén har de faan inte så han blir tungan på vågen... men sedan åker vi i väl semi mot Frölunda istället

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...