1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2969122

Sv: Apropå nånting...
jk: Ja, en riktigt bra back in och en ersättare för Dahlen önskar jag. Nu har ju Nubben sagt att det blir två forwards som ersätter Dahlen. Men vi får se, det beror ju på vad man hittar också.

Hellre kvalitet än kvantitet resonerar jag.

Om vi får in en till toppback så har vi tre vassa iaf. Hardegård, Freij och ny. Skulle kännas mycket bra.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Joo, minns att han snackat om att man vill ha två pjäser. Egentligen sunt tänk och sprida risken att man inte acklimatiserar sig till laget/ligan direkt.

Vi står ju 13 kontrakt nästa år på forwardssidan så är ju ganska tight att trycka in 2 till kan jag tycka. Isåfall bör nog någon lämna. Hade dock hellre lagt pengarna på en riktig spjutspets och börjat spela in Därth

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...