Ber till hockeygudarna att Nubben för guds skull inte lyfter in Rattie... Vi håller tummarna att HV åker i vår och så snor vi Ang.
Puistola kanske skulle kunna vara ett alternativ också, sitter på utgående kontrakt. Förutsätter dock att Frölunda inte norpar honom, såg något om sådana uppgifter häromdagen
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Ber till hockeygudarna att Nubben för guds skull inte lyfter in Rattie... Vi håller tummarna att HV åker i vår och så snor vi Ang.
Puistola kanske skulle kunna vara ett alternativ också, sitter på utgående kontrakt. Förutsätter dock att Frölunda inte norpar honom, såg något om sådana uppgifter häromdagen