1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615006 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2969243

Sv: Apropå nånting...
cloon: Varför är alla så negativa till Rattie? Hans marknadsvärde lär ju ha dykt lite under året. Trivdes bra i stan och man vet att han är god vän till Lander. Vi behöver en sniper nästa år och det finns väl knappt någon bättre i SHL än Ty när han spelar med lite självförtroende.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Red Bulls: Att värva Rattie är att som att ställa en typ boll maskin (som tennisspelare använder) i anfallszon och skjuta pucken på mål. Han går ju knappast att använda till annat såsom försvarsspel eller till annat över hela banan. Rattie-Nej tack!

Sv: Apropå nånting...
Red Bulls: Även om det är LHC så känns combon av stigande ålder, minskande produktion och hög lön jäkligt olockande

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer