Söderöver: Jag kunde inte se var pucken tog innan den åkte in i zonen igen. Sen var jag fundersam på om regeln var att om Timrå spelar in den medvetet så blev det offside och inte vid en oskyldig sluts. Men så var det inte.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag kunde inte se var pucken tog innan den åkte in i zonen igen.
Sen var jag fundersam på om regeln var att om Timrå spelar in den medvetet så blev det offside och inte vid en oskyldig sluts. Men så var det inte.
Surt