1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 297156

Sv: Timrå IK - Frölunda 2003-10-01
Önskar att man varit i "ny-ladan" ikväll, men andra plikter kom i vägen. Skönt ändå att få se lite live-bilder och trevliga intervjuer på Mittnytt... Jaji, satan vad skönt med denna revansch på fucking Frölunda! Kommer aldrig att glömma hur de mutade domarna i våras och därigenom nådde sin första SM-final sedan -96, hur orättvist som helst...!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.