Nougath: ser inte alls bra ut...sjukt dåligt och jj tar ju ingenting utöver.....sen är ju laget så uddlösa och innefektiva...Dahlen skada vi får hoppas det bara är axeln ur led så det inte är något värre .. ...vi kan inte vinna på bortaplan..ens mot det sämsta motstånd tyvärr... Nä det här med att nå ens play in med så sjukt dåligt bortaspel.är antagligen en fatasi. Klarar man negativt kvalm kan vi Timrå supportrar vara nöjda ..
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Nä det här med att nå ens play in med så sjukt dåligt bortaspel.är antagligen en fatasi. Klarar man negativt kvalm kan vi Timrå supportrar vara nöjda ..