1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614731 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2972483

Sv: Apropå nånting...
JanneH: Exakt. Varför är det bara vår match mot Malmö som inte spelas på torsdagen? Inget av lagen är ju t.ex "drabbade" av spel i CHL eller liknande som annars skulle kunna motivera ett par dagars extra vila.

Optimisten i mig önskar inget annat än att en veckas vila för Jonte räcker. Pessimisten talar ett helt annat, för att vara övertydlig, vuxet väldigt irriterat (läs: negativt) språk...

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: De e den gamla skadan som spökar hela tiden för Jonte han borde ha lagt sig under kniven för länge sen men jämtlänning som han e tjurigare än tjurig!!🤣😎😎🇱🇸

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.