1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614714 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2973041

Sv: Silly Season 2026-27
Gathlopp:
Dom har ett bra lag men spelar för att få PP, filmar och har sig.
Bra försvarsspel har dom, oftast gör dom 1 el 2 mål sedan stänger dom ner, spelar på resultatet.
Det är dom bra på, inte speciellt rolig hockey.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2026-27
solbacken: Gör 1 eller 2 mål?

De har gjort 131 mål på 36 matcher, näst mest mål av alla lag i ligan. Där endast skellefteå har gjort 10 mål fler, visserligen med en match mer spelad än Frölunda.

Det ger ett målsnitt på 3.6 mål per match.

Timrå däremot. Där snackar vi mål fyrverkeri och gladhockey1!1!1

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.