EXPLORERSMÅLAND: Ja om Freddan får kicken från Modo kanske vi ska kolla om han och Karlin vill köra lite delat ledarskap i Timrå?
Alltså vissa namn på listan ST slängt ur sig idag blir man ju mörkrädd när man läser. Monten har vi ju redan varit inne på men detta är deras lista (med mina kommentarer)
Karlin = FUCK NO Ante = helt ok Karlunden = promota? Östman = kanske? Filander = kanske? Jönsson = Nej tack Tuurala = spännande Stråhle = borde kanske tagit Löven till SHL för att vara riktigt kittlande Stridh = ja han var ju första spåret och inget har väl ändrats Monten = kommentarer överflödiga
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer