1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614890 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2973509

Sv: Apropå nånting...
JonteD: Fågekhålka 😳😳😳
Uppladdat:

500x0-20260109212522.jpg


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: Ja om Freddan får kicken från Modo kanske vi ska kolla om han och Karlin vill köra lite delat ledarskap i Timrå?

Alltså vissa namn på listan ST slängt ur sig idag blir man ju mörkrädd när man läser.
Monten har vi ju redan varit inne på men detta är deras lista (med mina kommentarer)

Karlin = FUCK NO
Ante = helt ok
Karlunden = promota?
Östman = kanske?
Filander = kanske?
Jönsson = Nej tack
Tuurala = spännande
Stråhle = borde kanske tagit Löven till SHL för att vara riktigt kittlande
Stridh = ja han var ju första spåret och inget har väl ändrats
Monten = kommentarer överflödiga

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer