1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614890 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2973540

Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: hört ryktesvägen (väldigt obekräftat) att supporterprylar går mot ett rekordår. nu finns ju förvisso fler produkter än nånsin men känns också logiskt eftersom man steppat upp både i kvalitet o marknadsföring. kul om de stämmer!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
SKRIDSKOSKENAN: uppgifter säger att tallmatchreplikan sålt groteskt bra!

Det tror jag…

Sv: Apropå nånting...
SKRIDSKOSKENAN: Tänker att tröjan med tallarna borde ha sålt bra. Tycker man ser den lite här och var på läktaren ändå (och här nere i Stockholm när den precis hade släppts i första matchen på Hovet) trots att den är ny och folk kanske redan hade köpt årets tröja.

Sv: Apropå nånting...
SKRIDSKOSKENAN: Marknadsföringen har vi verkligen steppat upp.

Sv: Apropå nånting...
SKRIDSKOSKENAN: det brukar vara trångt i supporterbutiken vid match. Och det är bra, ju mer som klubben syns desto mer ökar intresset.

Sv: Apropå nånting...
SKRIDSKOSKENAN: ...så vad ska komma härnäst? Långtidsskador på Dahlen och Lander och kval nedåt?

Vi är Timråiter, håll i hatten!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer