Jag tycker det känns spännande med Dichow och jag har också hört positivt om honom från insatta HV-fans som beskrivit honom som en förstekeeper med matchvinnande egenskaper
Jag vet att han har en storebror men jag tänker att om han växer ut och visar sig bli en påtaglig contender till förstaspaden/matchvinnare i TIK att han ändå förtjänar smeknamnet Big-Dichow!
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Jag vet att han har en storebror men jag tänker att om han växer ut och visar sig bli en påtaglig contender till förstaspaden/matchvinnare i TIK att han ändå förtjänar smeknamnet Big-Dichow!
Vad säger ni andra?