Kongo: Nu blir jag lite osäker... Tror att det var säsongen 75-76 som dom tio bästa lagen från tidigare norr och söder, spelade i första "riktiga" elitserien. Timrå IK blev 10:a. Året före tog man lilla silver i SM-slutspelet. TIK:s största hockey framgång hittils... Men inte i elitserien väl?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
lagen från tidigare norr och söder, spelade i första "riktiga" elitserien.
Timrå IK blev 10:a. Året före tog man lilla silver i SM-slutspelet. TIK:s största
hockey framgång hittils... Men inte i elitserien väl?