1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2974337

Sv: Apropå nånting...
Gathlopp: det blir iaf betydelsefulla omgångar på slutet av SHL.

Vi sitter mitt i ett jävla getingbo och måste hålla disciplinen i insatserna på högsta nivå för att haka på kampen i slutet.

Bortaspelet är ett jävla gnissel som dom måste smörja upp!

En ”bivinst” i det är ju att det framförallt handlar om inställning och förberedelse. Kan man hitta nycklar till att komma upp i fysik och kamp så hittar man samtidigt nycklar för att kunna ändra matchbilder med…

Hur var live sändningen från Timrå?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Söderöver: Ja bortaspelet hittills har ju gett för få poäng, klar förbättringspotential finns! Kan dock gärna ta några hemmavinster nu närmast ,kul med Timråmatch på fyran i morgon för övrigt, händer ju inte alltför ofta!

Sv: Apropå nånting...
Va fan fisk Nubbsen om i Jerusalem igår???
Angel???😳😳😳

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.