Nisse på Mon or: Känslomässigt vill jag, förutom HV, helst ha DIF och gärna BIF bakom i tabellen. Skulle vara skööönt slut på säsongen som i och med det skulle sammanfattas som mer än godkänt, i förhållande till majoritetens realistiska förhoppningar i somras.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Skulle vara skööönt slut på säsongen som i och med det skulle sammanfattas som mer än godkänt, i förhållande till majoritetens realistiska förhoppningar i somras.