Ärch fan,,nån gång på 1900 talet så kan det alldrig bli fel,,öh,,,tror jag,,,öh,,kanske,,,Gusav wasa, spelades det nåt då.
Smokey: År talet står i den boka som du springer och skryter om, "en klassiker" Men lite besvärligt att hitta,,,Går mycket ut på att man ska vara läskunnig,,,,vet själv hur hårt T-röd tar på syn,,,
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ärch fan,,nån gång på 1900 talet så kan det alldrig bli fel,,öh,,,tror jag,,,öh,,kanske,,,Gusav wasa, spelades det nåt då.
Smokey:
År talet står i den boka som du springer och skryter om, "en klassiker" Men lite besvärligt att hitta,,,Går mycket ut på att man ska vara läskunnig,,,,vet själv hur hårt T-röd tar på syn,,,