1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614791 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2976706

Sv: Apropå nånting...
0tto: Hahah, det är exakt NOLL chans att jag förlänger årskortet om vi ser Karlin stå i Timrås båset när säsongen drar igång igen.

Vad har han på meritlistan som ens gör han till ett alternativ?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Cobbel: Tycker faktiskt det är helt tondövt om man har Karlin som ett alternativ. Man pissar på rivaliteten. Han själv har väl sagt att han aldrig skulle träna Timrå? Så många gånger vi hånat honom osv. Karlin som tränare har aldrig bevisat sig på SHL nivå heller. Fått sparken och åkt ur. Jag vill tro att Nubben ändå har så pass bra känsla att man INTE plockar in honom.

Sv: Apropå nånting...
Cobbel: Det får bara inte hända.
Visst att det är ett rykte, som kanske inte ens stämmer men när jag hör något dylikt är min skyldighet att skriva här för att fler ska få höra så vi tillsammans kan försöka påverka så det inte sker.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.