1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614727 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2976759

Sv: Apropå nånting...
Ska man snåla in på tränare och man säger att Karlin är billigast då lär man ju inte ha gått på Tuuralaspåret? Kan ALDRIG tänka mig att Tuurala är dyrare än Karlin.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Hockeydynamit97: Behöver man spara pengar kan man väl ta bort en av alla assisterande coacher samt samt minst en av alla materialare.
Kan ju inte välja en ur-Modoit för att han är billigast.
Herregud... har klubben INGA ambitioner annat än att bara försöka hålla sig kvar?.... om ens det med tanke vilket namn som verkar aktuellt.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.