Smokey: 73/74 var sista året med norr- och södergrupp. TIK tvåa i SM-serien. 74/75 var det en gemensam serie (elitserien?!) med kanske 14 lag, som skulle bantas till året efter. TIK åkte ur semin mot Brynäs, vann över AIK från Skellefteå i kampen om lilla silvret. 75/75 var det en elitserie med 10 lag. TIK åkte ur.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
73/74 var sista året med norr- och södergrupp. TIK tvåa i SM-serien.
74/75 var det en gemensam serie (elitserien?!) med kanske 14 lag, som skulle bantas till året efter. TIK åkte ur semin mot Brynäs, vann över AIK från Skellefteå i kampen om lilla silvret.
75/75 var det en elitserie med 10 lag. TIK åkte ur.
En tolkningsfråga. Du kanske har rätt.