Dichow får visa vad han går för. Han har visat att han har höga toppar, både i HV och i landslaget där han stängt ner Kanade etc.
Finns bara en lite gnagande känsla över att han kan vara en Belissimo. Höga toppar men djupa dalar. Förhoppingsvis kan nizze få pli på honom och få ett grundspel som är pålitligt!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Dichow får visa vad han går för.
Han har visat att han har höga toppar, både i HV och i landslaget där han stängt ner Kanade etc.
Finns bara en lite gnagande känsla över att han kan vara en Belissimo. Höga toppar men djupa dalar.
Förhoppingsvis kan nizze få pli på honom och få ett grundspel som är pålitligt!