Kryset: Jag tror att förväntningarna på Hardegård blivit lite för höga när vi inte har nån riktig poängback i laget. Han är en topp 4 back. Men kanske inte den som ska vara poäng bästa back i laget om man ska vara lite krass.
Både Freij och Forsmark måste få igång nån form av produktion i fall det ska hålla till nästa säsong.
Framför allt då ynglingarna Barkemo och Hallquisth är de enda backar in som det ser ut. Hade verkligen hoppats på att man insett vikten av värva in en riktigt bra tvåvägsback med typ en 30 poäng i sig.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Både Freij och Forsmark måste få igång nån form av produktion i fall det ska hålla till nästa säsong.
Framför allt då ynglingarna Barkemo och Hallquisth är de enda backar in som det ser ut.
Hade verkligen hoppats på att man insett vikten av värva in en riktigt bra tvåvägsback med typ en 30 poäng i sig.