JonteD: Jaha. Den höga klubban var ju onödig. Då kommer det att fortsätta att se ut som 5-4 för Malmö då
Inlägg: 2977243
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2026-01-27
Woody Jokinen: hade velat se en repris på den höga klubban, ser inte att den är i närheten av att komma upp i ansiktet på malmöspelaren?
+ 2