1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614704 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2977279

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2026-01-27
-Sputnik-: Bara jag som blev lite orolig när Nubben pratade tränare i intervjun? Snackar om att bygga ett "team"..
Hoppas för allt i världen det inte finns på tal om nått delat ledarskap igen.

Det experimentet har vi redan kört och misslyckats med.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2026-01-27
-Sputnik-: Gillar verkligen inte att Nubben pratar om att tränaren måste ”acceptera” den familjära känslan. Det osar inte kravställan och vinnarmentalitet precis. Var det inte det Tommy pratade om i hockeypuls att man måste jobba bort?

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2026-01-27
-Sputnik-: jag tror definitivt inte att det är delat ledarskap han syftar på.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.