1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2977313

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2026-01-27
Söderöver: Största problemet är nog inte att få andra att skjuta. Det är att vi riskerar på slut på plexiglas i lagret

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2026-01-27
Zåsse klubban: mm men Dalle är inte hundra det är for sure!

Han är bra som fan och given PP spelare men det måste vara bättre att försöka hjälpa honom bygga axeln lite för resten av serien.

Hartmann tycker jag ser taggad och tänd ut men han har en tendens att försvinna i PP med svagt passningsspel.

Får han order om att bomba i PP kanske det blir bättre…

pingvin: Nej.
Om vi kan nöja oss med vilken tränare som helst så behöver det inte vara en modoit iaf…

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.