1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2977497

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2026-01-27
Känns som det var den här matchen som vi skulle vunnit den här veckan. Nu gäller det att vinna nån av dom tuffa bortamatcherna den här veckan, det blir inte lätt med tanke på vårat bortaspel. Avståndet vi har neråt käkas upp fort om vi börjar rada upp förluster.

Tror att chansen på topp 6 rök idag i alla fall. Det är nu bara Luleå som vi har teoretisk chans att komma ifatt. Det tror jag inte vi gör. Chanserna på att nypa en playin är ju fortsatt goda. Det är väl på tiden att vi vinner en slutspelsserie i år så vår gyllene generation åtminstone får ta sig förbi en runda, vi ligger ju nu på 3 raka uttåg i slutspel.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2026-01-27
Nougath: Tyvärr slåss vi mot plats 7-12....
Två torsk bli dä i veckan....
Bli vi topp å vi få bli nöjd...

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.