Bortaspel var det ja. Skellefteås beteende har varit lite omväxlande på senare tid där man släppt iväg motståndarna och jobbat i underläge fram tills slutet av matcherna där man vänt på steken, fram tills i lördags där man torskade stort mot Rögle borta. Vi (närmare bestämt Westfält) lyckades stänga ner herr Lindberg under första matchen hemma i höstas, våra shut down-kedjor har varit väldigt på senare tid.
Kanske finns något att hoppas på där. Jag gissar att JJ står, även om det vore fullt rimligt att ge Juel en match till. Juel stod dock i Skellefteå senast och hade det väldigt tufft.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Kanske finns något att hoppas på där. Jag gissar att JJ står, även om det vore fullt rimligt att ge Juel en match till. Juel stod dock i Skellefteå senast och hade det väldigt tufft.