1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2978964

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2026-01-29
-Sputnik-: ett smärre under är det nog om det mot alla odds INTE skulle bli kval nästa år.

Svarskommentarer

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2026-01-29
Det man bättrade på i målstatistik mot Färjestad har vi tappat två matcher senare .
Vi kan nog glömma slutspel med ett bortaspel som antagligen är det sämsta i hela SHL.. vi skjuter mest men gör färst...så har det sett ut sen i september.
Nån som tror att det kommer vara bättre i omg 45?

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2026-01-29
Med tanke på att vi möter seriens just nu bästa lag borta, så tycker ja ändå att vi inte på nått sätt är betydligt sämre än dom.

Jacke ikväll är kass.

Domarna är riktigt kass!
dom får ju fan vara ryggsäckar konstant, Enroth å Laksola suger hästballe.

Linus Eriksson, satan vad bra han är just nu!!!

Våran kapten Anton Lander! Helt rätt i intervjun.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.