1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614705 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2979136

Sv: Apropå nånting...
En grej jag just kom på. Timrå kör ju fortfarande ledigt under uppehåll, inte 100% Ollistyle men ca 85% ledigt. Snart är det OS uppehåll. Då kommer alla andra lag att nöta detaljer och förbereda en slutspurt. Timrå ska vara lediga…helt ärligt. Ställ in direkt och gå på jobbet med er. Nu är det allvar i tabellen, ansvar krävs.

Visa nu den där ökända stämningen ni sägs ha och gå ihop som grupp och gå till arbetsplatsen. Inte fly från varandra så fort ni får ledigt.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
ÖIK spelar fantastiskt borta. Frenesi i passningarna. Bra i spel utan puck och fantastisk målvaktsinsats. Se och lär Timrå.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.