1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614701 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2979165

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2026-01-29
Villervalla: Ähh jag är inte orolig, vi gör en ok bortamatch igår, Skellefteå borta är inte lätt. Rögle borta ännu tuffare, sen har vi 4 ”lättare” matcher med bra chans på poäng. Juel spikar igen o Wedin snart tillbaka

Svarskommentarer

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2026-01-29
Jadu: Du har en poäng och tycker vi också gör en bra borta match i hög grad, men det räcker inte till poäng av olika anledningar och det är tyvärr det som räknas. Vi måste hitta ett sätt att vinna.

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2026-01-29
Jadu: men om vi förlorar mot Rögle så blir det ju JJ i mål mot "ät ägg" och då ännu en given förlust!🤮

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.