Annaaa: svagt är det minsta .. backsidan svagare. Forwardssidan svagare. Målvaksidan svagare. skulle nog säga att det är ett lag för kval om man ser det sådär . Förstår om de flesta etablerade tvekar till att ta en tränaroll om man får den listan på trupp lagt framför sig. 😏
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Förstår om de flesta etablerade tvekar till att ta en tränaroll om man får den listan på trupp lagt framför sig. 😏