nila: speciellt inte lätt om man är så insnöade på det "svenska spåret". De riktigt bra svenskarna som inte har koppling till Timrå ik väljer andra klubbar den dag de ska hem till Sverige. Om vi inte betalar sjuka överpriser. Vilket Timrå naturligtvis inte har råd med.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
De riktigt bra svenskarna som inte har koppling till Timrå ik väljer andra klubbar den dag de ska hem till Sverige. Om vi inte betalar sjuka överpriser. Vilket Timrå naturligtvis inte har råd med.