1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2979822

Sv: Silly Season 2026-27
Karlsson74: jag blir stressad bara av att se Forsmark, han är ju så långsam att ngn i p10 skulle hinna i fatt han. Hardegård är tillbaka i gamla synder, spelar riskfyllt och åker typ som Forsmark. Svensson lite bättre senaste matcherna men tacklar inte som förra säsongen. Sundin ung och spelar ojämnt. Didde är Didde. Bra i försvar men ingen stjärna, men viktig. Pilö bättre nu, eller jämför man han mot de andra nu bara. De som ska in är ju knappt HA-spelare. Nä fy vad oroligt det känns. Håller med dig i allt

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2026-27
Annaaa: Barkemo kan du väl inte lägga in i kategorin ”knappt HA-spelare” när han har mest istid i seriens 3e bästa lag. Han kommer vara ett fynd. Det är andra spelare jag oroar mig över, typ Forsmark Svensson Hallquisth. Men jag har inte gett upp hoppet om att få in ytterligare en back. Tror inte vi startar med bara 8 backar.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer