1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615006 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2980941

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2026-01-31
Andersson: nåt nytt om Wedin förresten?

Svarskommentarer

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2026-01-31
erathoo: Framför allt behöver vi få tillbaka Wedin och Levinsson så vi kan sätta Mange och Westfält på bänken

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2026-01-31
erathoo: Wedin spelar förmodligen på torsdag. Han sa i nån intervju att han hoppades siktade på sista matchen/matcherna innan uppehållet.

Tror det kvittar vem vi får tillbaka. Det måste till ett jävla krismöte i laget om bortaspelet annars riskerar vi kval

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2026-01-31
erathoo: Februari sägs det, men det är ju ett ganska brett begrepp

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer