Nisse på Mon or: i allsvenskan ska vi kunna bygga fräscht, utan gamla föredettingar.. Vi har några som ramlat från en klippa jämfört med i fjol. (som sitter kontrakterad nästa säsong) dessa vore fräscht att få bort
Nisse på Mon or: och med vlka pengar?.. vi är en fattigklubb oavsett om vi spelar i SHL eller HA.. jockinenmiljonen sögs upp i det slukhål vi befinner oss i .skillnaden mellan SHL och HA är dock att i Ha finns det betydligt fler fattigklubbar..
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer