Djingiskahn: Men låt Karlunden ta över redan nu då, så kan TS var senior advisor resten av säsongen.
Sedan vill jag lyfta att det är mellanskiktet av Timrås forwards som inte levererar. Lundmark, Walli och Eriksson är riktigt bra. Dahlén och Pettersson producerar, Lander gör sin bästa säsong sedan återkomstsäsongen. Tyvärr har skador ställt till det för Wedin.
Men sedan finns det alltså närmare två hela femmor, som står högre upp än Lundmark, Walli och Eriksson i hierarkin som i nuläget blir överglänsta av de nyss nämnda. Westfält, Heikkinen, Lilja, Pääjärvi, Hartmann... Är det här det bästa de kan? Allvarligt?
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.