Gooode: Nu hoppas vi att dom kan komma tillbaka och vända på steken och börja vinna igen. De har de klarat av hela säsongen så vi hoppas att mönstret upprepar sig.
Dom spelade så stabilt och bra när JVM var och det tror jag dom kan frambringa igen. Vi måste ta några skalper på bortaplan. Även om vi har 6 av de 11 återstående på hemmaplan blir det svårt att förlita sig på att vinna alla.
Hoppas man kan skaka av sig hängskallarna, även vi supportrar. Nu visar det sig vilket karaktär vi besitter.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Dom spelade så stabilt och bra när JVM var och det tror jag dom kan frambringa igen. Vi måste ta några skalper på bortaplan. Även om vi har 6 av de 11 återstående på hemmaplan blir det svårt att förlita sig på att vinna alla.
Hoppas man kan skaka av sig hängskallarna, även vi supportrar. Nu visar det sig vilket karaktär vi besitter.
Rannsakning och nya tag!