1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2981258

Sv: Apropå nånting...
Kommer timrå att fortsätta på helsvensk trupp? Enligt mig tycker jag TIK borde ta in några spelare från nordamerika som diaco eller pooley

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Sedan1928: värvar man dichow så får man ju iof in en dansk...och Illari Kapanen är ju finne ..så jag förstår egentligen. Inte varför man så stort påstår sig köra helsvensk trupp när man inte gör det? 🙄
Sen krymper man ju marknaden ganska rejält om man ska köra på "helsvenskt"
Nä .. jag tror och hoppas man släpper det spåret omg.

Sv: Apropå nånting...
Sedan1928: Diaco har nog höjt sin framtida lön ganska bra, men han är ganska liten speciellt som center så det kanske inte är så många SHL-lag om budgivningen, det kan vara jackpott att ta honom.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...