Jadu: svårt och antagligen dyrt... Extra dyrt om man vill ha en svensk poängspelare helt utan rötter i Timrå.. Misstänker att det i princip alltid är huggsexa bland klubbar med bättre ekonomi om sådana spelare.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Misstänker att det i princip alltid är huggsexa bland klubbar med bättre ekonomi om sådana spelare.