1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2981343

Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: Det finns ju 4 namn jag aldrig skulle acceptera som tränare.
Monten
Stråhle
Fagervall
Garpenlöv

Alla är min mening misslyckade tränare

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Enig på att vi inte vill se någon av dessa 4 du räknar upp. Att tillföra Andreas Johansson till den listan är väl en no-brainer.
Bubblare till "vill inte ha" listan är väl Ulf Taavola och Karlin.

Sv: Apropå nånting...
Andersson: Kan vara ett bra läge med lite nya röster i båset, om än tillfälligt.

Sv: Apropå nånting...
Inför säsongen 27/28 borde en mer långsiktig lösning , både på tränar- och sportchefsposten vara på plats. Truppen är i princip klar inför nästa säsong, och då klarar man en tillfällig lösning. 27/28 blir det stor omsättning på spelare. Då finns chansen att förnya och föryngra.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer