1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615025 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2981654

Sv: Apropå nånting...
BlackBay: Jo detta är ju bara spekulativt om typ Örebro åker ut.

Jag hoppas att Nubben & Co kollar brett jag med. För spelare finns det. Bara man är beredd på att scouta ordentligt och vidga vyerna!

Nubben och hans kompanjoner kommer verkligen bli synade till nästa säsong, helt klart.

Pengar finns och det värvas importer mest varje säsong som lyckas producera i SHL. Både i botten och topplag.

Så inga ursäkter om att det inte går att ersätta Dahlén annat än med ytterligare några "ta offensiva kliv spelare" ..

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...