SKRIDSKOSKENAN: Jo helheten går att önska mer av Freij som sagt.
Däremot har han av det lilla han fick visa upp i första PP, varit betydligt mer rörlig och bra på att snabbt sätta igång spelet i PP än vad Hardegård varit. Som har varit smått ännu sämre, särskilt med puck. Långsam och trubbig.
Jag tycker han dödat en del momentum i PP den senaste tiden tyvärr.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Däremot har han av det lilla han fick visa upp i första PP, varit betydligt mer rörlig och bra på att snabbt sätta igång spelet i PP än vad Hardegård varit. Som har varit smått ännu sämre, särskilt med puck. Långsam och trubbig.
Jag tycker han dödat en del momentum i PP den senaste tiden tyvärr.