Jåkkinen: Känner fortsatt att vi bör hålla stenhårt i pengarna denna säsong. Nu får vi tillbaks både Wedda och Levinsson. Vilket får anses som "nyförvärv" i sig.
Kanske rent av skulle ha stått här med en 6 poäng till på poäng kontot i tabellen om dessa 2 varit tillgängliga.
Vi bör lägga allt (läs ALLT!!) krut på nästa säsong och de utmaningar vi har framför oss. Betydligt mer orolig över hur vi ska klara oss utan Dahlén och som det ser ut en ännu svagare backsida.
Ja och skulle det mot förmodan sluta med kval denna säsong, så känns det inte just nu som att det finns spelare tillgängliga på marknaden som kan göra så stor skillnad på kort sikt ändå.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Nu får vi tillbaks både Wedda och Levinsson.
Vilket får anses som "nyförvärv" i sig.
Kanske rent av skulle ha stått här med en 6 poäng till på poäng kontot i tabellen om dessa 2 varit tillgängliga.
Vi bör lägga allt (läs ALLT!!)
krut på nästa säsong och de utmaningar vi har framför oss. Betydligt mer orolig över hur vi ska klara oss utan Dahlén och som det ser ut en ännu svagare backsida.
Ja och skulle det mot förmodan sluta med kval denna säsong, så känns det inte just nu som att det finns spelare tillgängliga på marknaden som kan göra så stor skillnad på kort sikt ändå.