1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615023 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2981963

Sv: Apropå nånting...
A...ha ????
ST
* Notera att

Tim Erixon, Jeremy Boyce, Anton Wedin och Ludvig Levinsson är skadade. De två sistnämnda närmar sig spel, och kan komma till spel under veckan.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Förhoppningsvis får vi se ett extremt påslaget Timrå ikväll. Vi ska inte alls glömma att vi med Molinder som assisterande slutade på plats 5 säsongen 22-23. Det påverkar dock inte kvällens resultat nämnvärt men man kan ju alltid hoppas.
Sedan har vi Pelle tillbaka i A-laget igen.13 säsonger av glöd och rödvit passion.

Vinner vi närkamper framför båda målen idag, så vinner vi matchen också!

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...