Cobbel: Det bästa vore en som kan komma in och "utmana" Nubben och ledningen litegrann.
Ja alltså inte på ett negativt sätt. Men ändå komma in med lite kravställan som sätter klubben lite på tårna, att inte allt för givet utan att sträva efter att faktiskt våga gå för att vinna nånting.
Familjärt är absolut bra, om man använder det till vår styrka och inte bara stryker alla medhårs.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ja alltså inte på ett negativt sätt. Men ändå komma in med lite kravställan som sätter klubben lite på tårna, att inte allt för givet utan att sträva efter att faktiskt våga gå för att vinna nånting.
Familjärt är absolut bra, om man använder det till vår styrka och inte bara stryker alla medhårs.